"Kadang² ALLAH sembunyikan Matahari, Dia datangkan Petir & Kilat.. Kita tertanya² kemana hilangnya Matahari.. Rupa²nya ALLAH memberi kita PELANGI.."

Kengkawan

15 September 2013

JOM BELAJAR GITAR - SANDIWARA CINTA


Bismillahhirrohmannirrohim &
Assalamualaikum wbt..


SANDIWARA CINTA
~ Republik ~


Intro :
C     D     G
Am     C     D


G     D     Em
Aku tahu ini semua tak adil

Am     C     D
Aku tahu ini sudah terjadi

G     D     Em
Mau bilang apa aku pun tak sanggup

Am     C     D
Airmata pun tak lagi mau menitis



G     D     Em
Alasan yang seringkali ku dengar

Am     C     D
Alasan yang seringkali kau ucap

G     D     Em
Kau dengannya seakan ku tak tahu

Am     C     D     G
Sandiwara apa yang telah kau lakukan kepadaku



C     D     G
Jujurlah sayang aku tak mengapa

Am     D     G
Biar semua jelas tak berbeda

C     D     Em
Jika nanti aku yang harus pergi

Am     D     G     D
Ku terima walau sakit hati



G     D     Em
Mungkin ini jalan yang engkau mahu

Am     C     D
Mungkin ini jalan yang kau inginkan

G     D     Em
Kau dengannya seakan ku tak tahu

Am     G     C    -    Am     G     C   -   D
Sandiwara apa.. ceritanya apa.. aku tahu



C     D     G
Jujurlah sayang aku tak mengapa

Am     D     G
Biar semua jelas tak berbeda

C     D     Em
Jika nanti aku yang harus pergi

Am     D     G
Ku terima walau sakit hati



"..sorry.. no video.. tired oredi.. hahahh.."

Strumming Pattern

Down - Down - Down Up Down - 
Down - Down Up Down

9 comments:

  1. pandai akk main guitar , mcm mane akk leh pandai main guitar nihh ? share2 lahh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akk dh share kt blog akk ni.. same2 kite bljar ehh.. akk pn still bljar lg.. msih x pndai.. jrg dpt pgg gitar..

      Delete
  2. kak instruming die macam mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ader kan strumming pattern dier kt bawah video tuh akk dah bagi.. nk strumming bntuk video ker maksud izqa?!

      Delete
  3. kak bg strumming bentuk vedio boleh tak kak.. please..

    ReplyDelete
  4. salam kak .. boleh bg strumming dalam bentuk video leh tak .. nak sgt ..

    ReplyDelete
  5. wa'alaikumussalam wbt..
    insyaAllah.. boleh.. tp buat mase ni akk x berpeluang lagi nk buat videonya.. bz sket lahh.. nnt yer.. insyaAllah..

    ReplyDelete



Copyright© All Rights Reserved by sevenine79.blogspot.com
Blacy Smiley - Silly