"Kadang² ALLAH sembunyikan Matahari, Dia datangkan Petir & Kilat.. Kita tertanya² kemana hilangnya Matahari.. Rupa²nya ALLAH memberi kita PELANGI.."

Kengkawan

22 February 2014

JOM BELAJAR GITAR - TETAP MENANTIMU


Bismillahhirrohmannirrohim &
Assalamualaikum wbt..


SOMEONE dedicate me this nice Song..
i LOVE it.. thks..


TETAP MENANTIMU
~ Nomad ~

Intro:
Am     G         C         Am     G         C
Dm     F         G         C

C         F
Aku menyedari telah jatuh cinta

G         C
Tapi aku tak bisa mengungkapkan

A         Dm
Terasa bahagiaku mencintaimu

F         E
Walaupun kau belum mencintaiku



A         Dm
Aku di sini kan selalu menunggu

G         C
Yang selalu ada di setiap waktumu

E         Am     F
Slalu menanti jawapanmu

Dm     G         C
Untuk cinta yang terakhir


G         Am     Dm     G         C


C         F
Semakin ku bisa untuk menyayangi

G         C
Semakin ku bisa untuk mengerti

A         Dm
Dari semua hidupmu yang ku mimpikan

F         Dm     E
kan ku hapus semua menjadi indah


A         Dm
Tak akan pernah hilang rasaku

G         C
Cinta yang membawa dalam hatiku

E         Am     G         F
Bagai mata yang tak terpejam

Dm     G         C
Aku tetap menantimu


A         Dm
Aku di sini kan selalu menunggu

G         C
Yang selalu ada di setiap waktumu

E         Am     G         F
Selalu menanti jawapanmu

Dm     G
Untuk cintamu

A         Dm
Tak akan pernah hilang rasaku

G         C
Cinta yang membawa dalam hatiku

E         Am     F
Bagai mata yang tak terpejam

Dm     G         C         G         A
Aku tetap menantimu …hoo

Dm     G         C         A
Aku tetap menantimu ..hoo

Dm     G         C
Aku tetap kan menantimu


G         Am      Dm      G         C


4 comments:



Copyright© All Rights Reserved by sevenine79.blogspot.com
Blacy Smiley - Silly