"Kadang² ALLAH sembunyikan Matahari, Dia datangkan Petir & Kilat.. Kita tertanya² kemana hilangnya Matahari.. Rupa²nya ALLAH memberi kita PELANGI.."

Kengkawan

08 April 2013

JOM BELAJAR GITAR - SAYANG


Bismillahhirrohmannirrohim &
Assalamualaikum wbt..


SAYANG - Shae

NOTE 
Kord yang digunakan cuma

C        F        G       Am      Em

Kord   C

Kord   F

Kord   G
(..ikut selesa jari nak pegang camne ehh..
sebab ada setengah orang pegang kord G
macam yang aku pegang dalam kord lagu - Aku Suka Dia..
sebenarnya aku pegang ikut selesa kord lagu tu.. senang nak jumping kord..)

Kord   Am

Kord   Em


Capo - Fret 7
Intro :     C        F        C       G     (2x)


C              G
Sayang apa khabar dengan mu

Am          Em
Di sini ku merindukan kamu

F              C
Ku harap cinta mu takkan berubah

F              G
Kerna di sini ku tetap untukmu


C              G
Sayang apa khabar dengan mu

Am          Em
Cobalah kamu telefon diriku

F              C
Ku rindu dengar suara indahmu

F              G
Kerna dirimulah semangat hidupku



Chorus

F              G             C
Sayang dengarlah permintaan ku

F              G             C
Jangan ragu kan cintaku

F              G             C
Sayang percayalah apa kataku

F              G
Kerna ku sayang kamu



F              G             C
Sayang dengarlah permintaanku

F              G             C
Jaga hatimu untukku

F              G             C
Sayang dengarlah bisikan hatiku

F              G
Kerna ku sayang kamu


Lagu ni antara lagu terbaru yang aku sedang belajar untuk petik.. tang chorus tu masih lagi terkial-kial jari jemari aku ni nak menari-nari nak melompat-lompat dari satu kord ke kord yang lain.. so, tak dapat lagi la nak upload video yang aku petik sendiri.. dan dengan kebenaran seorang kawan yang aku panggil Lala.. aku upload video yang dia petik sendiri.. lagipun.. lagu ni dia yang bagi kat aku pun.. kita share sama-sama lah yer.. boleh belajar sama-sama..



Weehhh.. apsal terbalik nehh..?! camner nak rotate ehhh? aiseyhhhh..

BTW,
Besh giler suara dia.. kan?! ..superb..!! 
..kalau nak dibandingkan dengan aku laa.. huhahuhahaa..

No comments:

Post a Comment



Copyright© All Rights Reserved by sevenine79.blogspot.com
Blacy Smiley - Silly