"Kadang² ALLAH sembunyikan Matahari, Dia datangkan Petir & Kilat.. Kita tertanya² kemana hilangnya Matahari.. Rupa²nya ALLAH memberi kita PELANGI.."

Kengkawan

21 May 2013

BASIC - STRUMMING PATTERNS


Bismillahhirrohmannirrohim &
Assalamualaikum wbt..


Urrmm..
Ramai pulak yang tanya macam mana nak strumming satu-satu lagu tu..

Actually..
Aku pun sedang belajar.. tak pandai lagi nak strumming satu-satu lagu tu dengan betul.. selalu aku strumming ikut suka hati jer.. yang penting bunyi dia masuk dan kena.. so sambil-sambil belajar ni, aku share lah dengan korang Strumming Pattern yang mudah untuk kita rujuk bersama.. Occehhh.. macam baru bercerai pulak main rujuk-rujuk neh.. hahahaa..

Untuk nota aku juga ni sebenarnya.. moh kita belajar sama-sama.. InsyaAllah.. nampak macam mudah.. ehehehh..


Macam-macam Strumming Pattern korang boleh belajar dalam video ni..
siap bagi ikut kesesuaian satu-satu tempo dan rentak lagi..
moga bagi manfaat bersama.. 
ENJOY..!!

2 comments:

  1. apa nama video nii , carii dekat youtube takda laaa , simple dia ajar dan senang saya faham :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aisehh.. lupe plk tajuk dier.. tp mmg ader kt utube.. try carik strumming patterns for beginner.. insyaAllah ader tuu..

      Delete



Copyright© All Rights Reserved by sevenine79.blogspot.com
Blacy Smiley - Silly