"Kadang² ALLAH sembunyikan Matahari, Dia datangkan Petir & Kilat.. Kita tertanya² kemana hilangnya Matahari.. Rupa²nya ALLAH memberi kita PELANGI.."

Kengkawan

04 June 2013

JOM BELAJAR GITAR - KEHILANGAN


Bismillahhirrohmannirrohim &
Assalamualaikum wbt..


KEHILANGAN - Firman


Dalam lagu ni ada kord yang aku tak letak kat dalam entry Cara Pegang Kord.. so, aku tunjuk gambar untuk pegang kord-kord yang tak berapa nak familiar tu ehh.. sebab kord-kord ni jarang ada pada lagu-lagu yang guna kord basic.. so, kord-kord lain dalam lagu ni seperti biasa korang boleh rujuk kat entry aku Cara Pegang Kord tu ehh.. silalah yer..

Kord -    Bm

Kord -    F#

Kord -    B


intro
Bm      F# (3x)      Bm


Bm      A      D
Ku coba ungkap tabir ini

Em      B      Em
Kisah antara kau dan aku

A      D
Terpisahkan oleh ruang dan waktu

Em      F#      Bm      F#
Menyudutkanmu meninggalkanku


Bm      A      D
Ku merasa tlah kehilangan

Em      B      Em
Cintamu yang tlah lama hilang

A      D
Kau pergi jauh karena salahku

Em      F#      Bm
Yang tak pernah menganggap kamu ada


A      D
Asmara memisahkan kita

Em      F#      Bm
Mengingatkanku pada dirimu

A      D      G
Gelora mengingatkanku

Em      F#
Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku


Bm      Em
Sejujurnya ku tak bisa

A      D      F#
Hidup tanpa ada kamu aku gila

Bm      Em
Seandainya kamu bisa

A      D
Mengulang kembali lagi cinta kita

Em      F#      Bm
Takkan ku sia-siakan kamu lagi


Bm      Em
Sejujurnya ku tak bisa

A      D
Hidup tanpa ada kamu aku gila

Em      F#      Bm
Takkan ku sia-siakan kamu lagi

Em      F#      Bm
Takkan ku sia-siakan kamu lagi


No comments:

Post a Comment



Copyright© All Rights Reserved by sevenine79.blogspot.com
Blacy Smiley - Silly