"Kadang² ALLAH sembunyikan Matahari, Dia datangkan Petir & Kilat.. Kita tertanya² kemana hilangnya Matahari.. Rupa²nya ALLAH memberi kita PELANGI.."

Kengkawan

22 August 2014

JOM BELAJAR GITAR - ANDAI HATIKU BERSUARA


Bismillahhirrohmannirrohim &
Assalamualaikum wbt..



ANDAI HATIKU BERSUARA
~ Chomel ~

Capo 2nd Fret


Am     E        Am     Am


Am     G
Oh tuhan berikanlah aku
F        E        Am
Kekuatan menempuhi dugaanmu
Dm     Am
Aku percaya ada hikmahnya
F        E        Am
Disetiap dugaan yang ku terima


Am     G
Andainya hatiku bersuara
F        E        Am
Pastinya ia akan berkata
Dm     Am
Cukuplah sayang aku tidak berdaya
F        E        Am
Mengharungi segala sengsara


Dm     G
Berapa kali harus aku terluka
C        Am
Barulah kan ku sedar
Dm     G
Cintaku tidak layak untuk dirinya
C        Am
Mengapa masih aku setia disisinya
Dm     E
Tidakku mengerti tidakku fahami

  
Dm     G
Seperti insan biasa aku ingin bahagia
C        Am
Menyintai dan dicintai tiada duanya
Dm     E
Andai terlampau permintaanku ini
Am
Maafkanlah kasih


Dm     G       C
Am     Dm     E        Am


Dm     E
Andai terlampau permintaanku ini
Am
Maafkanlah kasih



Am     G
Oh tuhan berikanlah aku
F        E        Am
Kekuatan menempuhi dugaanmu
Dm     Am
Aku percaya ada hikmahnya
F        E        Am
Disetiap dugaan yang ku terima



No comments:

Post a Comment



Copyright© All Rights Reserved by sevenine79.blogspot.com
Blacy Smiley - Silly